יום שישי, 18 בדצמבר 2009

ספר ההפנוט המדהים של מולי מון / ג'ורג'יה בינג

http://www.booknetshop.co.il/imgs/site/prod/10-514160b.jpg - ספר ההפנוט המדהים של מולי מון / ג'ורג'יה בינג, 318 עמ', ציון (1-10): 9.
מולי מון השפילה מבטה אל רגליה הוורודות המכוסות כתמים. לא בגלל מי האמבט נראו הרגליים מנומרות כבשר משומר, תמיד היה להן צבע כזה. ורזות כל כך. אולי יום אחד, כמו ברווזון מכוער שהופך לברבור, יהיו רגליה העקומות לרגליים היפות ביותר בעולם. הלוואי.

מולי מון היא ילדה בת 10 המתגוררת בבית היתומים הרדוויק. את הבית הגדול והמיושן מנהלת העלמה אדרסטין, אישה מרושעת ומפחידה בעלת פנים שעירות. כדי להימלט מחיי היום - יום האפורים והקשים בורחת מולי לעולם ססגוני של חלומות בהקיץ, וכשהיא מוצאת במדף נידח בספרייה ספר עתיק ללימוד ההפנוט, משתנה עולמה בן - לילה. כל דיירי בית היתומים, ילדים ומבוגרים, נתונים מעתה לשליטתה המלאה, ואפילו העלמה אדרסטון, המנהלת האיומה, מתהלכת כשעל ראשה זוג תחתונים. מולי משתמשת בכוחותיה החדשים כדי לברוח מבית היתומים ולהגיע לניו - יורק, ושם היא מתחילה חיים חדשים של תהילה, עושר והרפתקאות. ואולם זר מרושע מגלה את עוצמת כוחותיה של מולי וזומם לנצלה כדי לממש את תוכניתו הזדונית...
ספר ההפנוט המדהים של מולי מון הוא ספר מקסים, סוחף ועשיר בדמויות ומצבים מלאי הומור. זהו הרומן הראשון פרי עטה של ג'ורג'יה בינג, סופרת ילדים מוכשרת ומשעשעת במיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה