יום שישי, 25 בדצמבר 2009

הרמת מסך / ליאת רוטנר

http://simania.co.il/bookimages/covers21/215029.jpg - הרמת מסך / ליאת רוטנר, 410 עמ', ציון (1-10): 10.
יא אללה, אם רק הייתי נזהר קצת יותר, זה לא היה קורה. ירדן דפק על החלון בעצבנות באצבעות ידיו, מתופף בקצב מהיר. אמו שישבה במושב הנהג שלפניו התאפקה מלהעיר לו. היא העדיפה שידפוק על החלון מאשר שיעשה משהו אחר כדי להפיס את עצבנותו. כמו לרקוע ברגליים או סתם לרטון כל הדרך. אבל בחיי שזה מעצבן, חשבה.

ירדן וקרין חולמים להיות בקדמת הבמה כשהמסך עולה - לעמוד באור הזרקורים ולזכות באהבת הקהל. אבל החיים מציבים להם ולסובבים אותם מבחנים קשים, ומאלצים אותם להתעמת עם המסכים ועם המסכות שמאחוריהם הם מסתתרים.
ירדן, הנמצא בתקופה של משבר קשה בחייו, צריך ללמוד מחדש לעמוד על שתי רגליו. יחסיה המורכבים של קרין עם הוריה הגרושים תולשים את המסך מעל האשליה של עולם החוקים המאורגן של המבוגרים. אבל בתום המסע ממתין לכולם הגילוי כי רק כשאנו מעיזים להרים את המסך יש לנו סיכוי להכיר את עצמנו באמת. - ולזכות באהבה של ממש.
הרמת מסך הוא סיפור מרתק על התמודדות, אהבה והתבגרות, המאיר באופן בלתי נשכח את מורכבותו של המארג האנושי ואת האופן שבו הרצון העז לזכות באהבה מכוון את החיים של כולנו.
זהו ספרה הרביעי של ליאת רוטנר, אחת הכותבות האהובות והפופולריות ביותר בארץ לבני הנעורים. את ספרה הראשון פרסמה בהיותה נערה, וספריה – תנו לגדול בשקט, קיץ אחד ביחד, ולנצח בגדול – היו כולם לרבי מכר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה