יום שישי, 25 בדצמבר 2009

דברים שאני לא מגלה ליעל / גדי טאוב

http://simania.co.il/bookimages/covers0/2514.jpg - דברים שאני לא מגלה ליעל / גדי טאוב, 110 עמ', ציון: 9.
ספר מאוד מאוד יפה, מעניין ובעיקר מרגש. מתאים לילדים בסביבות גיל 10/11.

(תחילת הספר) לפעמים כשההורים שלי צועקים עלי אני חושב מה הם היו עושים אם הייתי בורח מהבית. הייתי מתחבא אצל נועם, ואפילו אבא של נועם לא היה יודע. הייתי ישן מתחת למיטה ונועם היה מביא לי אוכל ולא הייתי יוצא משם כל הלילה. רק בבוקר, כשנועם ואחיו וההורים שלו היו הולכים לעבודה ולבית ספר, הייתי יוצא ומסתובב בבית.

בהמשך לספר "דברים שאני לא מגלה", שזכה לשבחי הבקורת והקוראים, אנחנו שמחים להוציא לאור קובץ חדש של ספורים - מעין דפים נוספים מיומנו של אותו ילד (שאפשר להנות מהם גם בלי להכיר את הקובץ הראשון). על "דברים שאני לא מגלה": "סיפורים רגישים, נבונים, אמינים...שכל אחד מסתיים בפואנטה שיש בה העמקה, קבלה, אירוניה ומבט חדש על כל העניין." יהודה אטלס, ידיעות אחרונות. "אוסף סיפורים...המגלים באמינות רגעי צער, עלבון, סיפוק ושמחה בחייו של ילד ישראלי נורמלי..המבוגרים יבחינו גם בהישג הלשוני... עברית תקנית, לא גבוהה מדי ולא נמוכה מדי... שהרבדים הציוריים שלה הולמים את עולם הדימויים של הילד, ואינם מעוררים צרימה." בתיה גור, הארץ.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה