יום שני, 1 בפברואר 2010

גלי 3 (סדרה) / סמדר שיר

גלי כותבת יומן / סמדר שיר - גלי 3 (סדרה) / סמדר שיר, 124 עמ', ציון (1-10): 7 וחצי.
אמא עמדה בפתח הבית, נשענת על דלת הכניסה, ועל שפתיה חיוך רחב. "מה קרה?" שאלתי, מורידה את הילקוט הכבד מהגב. "מה קרה?" היא מלמלה, "שומדבר מיוחד". אבל החיוך הקורן שעל שפתיה רמז לי שהיא זוממת משהו, שהיא מסתירה משהו... אני הרי מכירה את האישה שהביאה אותי לעולם. כשיש לה ניצוצות בעיניים זה לא מקרי. זה סימן.

יש ילדים שכותבים יומנים סודיים ולא מראים אותם לאף אדם, אפילו לא לחבריהם הטובים. אני, לעומתם, לא מסתירה את היומן שלי, ושמחה להראות אותו לכל הילדים במדינה, מפני שיש בו ספורים מהוי הכתה והשכונה: ילד חנפן ומורה קשוחה, פיקניק עם הבנים וסרט על המשפחה, מלכת הנימוסים וכלב שובב, מדורה של התבגרות וסוכה של אהבה. כן, גם רגעים של אהבה מנצחים ביומן, אבל למה להסתיר אותם? מה, אהבה זו בושה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה