יום חמישי, 4 בפברואר 2010

אניס מכשפה מתחילה / אשכר ארבליך-בריפמן

http://www.cafcafim.co.il/image/users/48734/ftp/my_files/%D7%90%D7%A0%D7%99%D7%A1%20%D7%9E%D7%9B%D7%A9%D7%A4%D7%94%20%D7%9E%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%94Clipboard02.jpg - אניס מכשפה מתחילה / אשכר ארבליך-בריפמן, 95 עמ', ציון (1-10): 9.
ספר מקסים, חמוד ומצחיק. מתאים בעיקר לבנות בגילאים 8 עד 12.

(תחילת הספר) "אני עצובה נורא," אמרה אניס והביטה בעצמה במראה, "אני עצובה נורא ואפילו לא יודעת למה." מהמראה שעל הקיר אשר ממולה השתקפה הבבואה שלה. גם היא נראתה עצובה מאוד. "הלוואי שלא הייתי כל כך עצובה," אמרה אניס. "באמת הלוואי," אמרה הבבואה, "כשאת עצובה אז גם אני עצובה." "תמיד את חושבת קודם כל על עצמך!" התרגזה אניס וחרצה לשון אל הבבואה. הבבואה חיקתה אותה בצורה מדויקת להפליא. אניס חפנה את ראשה בין כפות ידיה.

לא קל להיות מכשפה, וגם לאניס, מכשפה מתחילה בת שמונה, לפעמים נמאס. אבל כשיום אחד היא קוראת, "הלוואי שלא הייתי צריכה להיות מכשפה!" - היא נדהמת לגלות שהמשאלה שלה אכן מתגשמת: בבת אחת מתחלפות הגלימות בבגדי יום-יום, המורה מלמד חשבון במקום רקיחת שיקויים, וכל החתולים השחורים נעלמים מהרחוב... אניס נחושה להשיב את הקסם לחייה. לשם כך היא נאלצת להעזר באחותה הקטנה (והמעצבנת) מרווה. בדרך היא מגלה דברים חדשים לא רק על כשפים וקסמים, אלא גם על ערכן של חברות ואהבה.
סיפור משעשע, מלא הומור וקסם, המרתק את הקורא אל עולם נפלא ומכושף.
זהו ספרה הראשון לקוראים צעירים של אשכר ארבליך-בריפמן, מחברת הסדרה המצליחה לנוער ווינטר בלו, ילדת-פיות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה