יום ראשון, 31 בינואר 2010

חבורת הכדורגל הפרועה 1 (סדרה) / יואכים מזנק

חבורת הכדורגל הפרועה - כרך 1:עומרי ה"מאסטרו" / יואכים מזנק - חבורת הכדורגל הפרועה 1 (סדרה) / יואכים מזנק, 122 עמ', ציון: (1-10) - 8 וחצי.

היי אתם! כן, כן, אתם! סוף כל סוף! חשבתי שלעולם כבר לא ניפגש. שמי עומרי ואני רוצה להכיר לכם את כל החבורה שלי, את "חבורת הכדורגל הפרועה". אם תסתכלו עלינו מרחוק, בטח ניראה לכם כמו סתם אחד עשר חברים עם כלב נחמד שמשחקים כדורגל רק בשביל הכיף. אחרי שתכירו אותנו ותגלו את האמת עלינו, אני בטוח שכבר לא תחשבו כך.

שבעה חברים, שחקני כדורגל שרופים, מחכים בקוצר רוח לתחילת עונת הכדורגל. זמן קצר לאחר שהגשם נפסק, הם מגלים ששאול "הטנק" וחבורת "הבלתי מנוצחים", אותה הוא מנהיג, כבשו את מגרש הכדורגל הקטן שלהם. את הגזירה הזו אין "חבורת הכדורגל הפרועה" מוכנה לקבל. הם מתגברים על הפחד ומזמינים את הפולשים למשחק כדורגל גורלי - משחק בו יזכו המנצחים במגרש. אך כיצד תוכל "חבורת הכדורגל הפרועה" להביס את "הבלתי מנוצחים"? עומרי מצליח להפיח ב"חבורת הכדורגל הפרועה" רוח קרב ויחדיו הם מוצאים את אברם, שחקן כדורגל לשעבר, המוכן לקחת על עצמו את תפקיד המאמן. "חבורת הכדורגל הפרועה" מתכוננת לקרב הגורלי!

תגובה 1:

  1. תקשיב.
    אמיתי, זה אחד הספרים הכי מעולים בעולם כולו אין עליהם

    השבמחק