יום ראשון, 8 בנובמבר 2009

יומני הסודי ביותר (1) / ג'ים בנטון

http://www.matarbooks.co.il/covers/1571_200.jpg - יומני הסודי ביותר [1] - אני לא מאמינה שזה קורא לי / ג'ים בנטון, 108 עמ', ציון (1-10): 8 וחצי.

מי-שזה-לא-יהיה-שקורא-את-יומני-הסודי ביותר, שלום. אתם בטוחים שאתם אמורים לקרוא יומן של מישהו אחר? יכול להיות שאמרתי לכם שמותר לכם, ואז זה בסדר. אבל אם זאת אנג'לינה - אני בהחלט לא הרשיתי לך לקרוא, אז תפסיקי מיד.

לילדות מושלמות יש אויבות מושלמות
יומני הסודי ביותר, היה בסדר היום בבית הספר. למעשה, היה יותר מבסדר. השיער הארוך והיפה של אנג'לינה הסתבך באחד מטריליוני הדברים שתלויים על הילקוט שלה, ואחות בית הספר לקחה זוג מספריים וגזרה יותר מחצי מטר מהשיער הבלונדיני והמשיי שלה, בצד השמאלי של ראשה, כך שעכשיו אנג'לינה נראית כמו הילדה-הכי-יפה-בכל-העולם-כולו רק אם אתה עומד מימינה. (אף על פי כן שבאופן אישי אני חושבת שהיא היתה נראית אפילו יותר טוב אם אני הייתי עומדת עם רגל אחת על הצוואר שלה.)
הציצו אל תוך יומנה של ג'יימי קלי, שנשבעת שכל מה שהיא כותבת הוא אמת, או לפחות מספיק קרוב לאמת. יומנה המצחיק של ג'יימי יחשוף את כל העובדות המזעזעות על אנג'לינה המושלמת, הדסון, הבן הכי הורס בשכבה, מייק פינסטי, ממציא הכינויים האכזרי, איזבלה, החברה הכי טובה שלה וכמובן, יראה לקוראים את פרצופן האמיתי של שטינקר, הכלב הכי מביך בעולם.